duminică, 27 mai 2012

Invata sa multumesti cu recunostinta

Un rabin se duce la Templu.
       Acesta avea doi copii, iar in acest timp cand tatal lor era plecat, ei s-au dus la joaca. Au alergat, au ras, iar la un moment dat s-au urcat in copac, de unde au cazut amandoi si au murit. Mama lor i-a luat i-a dus intr-o camera si i-a acoperit cu un cearceaf.
Sotul vine acasa iar sotia il intampina cu un zambet (asa cum ar trebui sa faca orice sotie, oricat de necajita ar fi). Ii pune masa, iar sotul intreaba de copii. Sotia ii spune: "Eee... doar stii cum sunt copii"
        Dupa un timp se repeta intrebarea, dar si raspunsul.
Atunci sotia ii spune:
"Dragul meu, am o apasare si vreau sa vorbesc cu tine. Stiu ca nu estii de'acord cu asta, dar acum ceva timp o vecina mi'a dat sa ii tin niste cercei pentru ca altfel sotul i'ar fi vandut si ar fi baut. Stiu ca nu esti de acord, dar eu m-am bucurat de ei atata timp cat i-am avut. Si i-am pretuit. Acum ce zici... sa ii inapoiez? "
Sotul ii spune:
"Desigur! Ba mai mult, sa ii si multumesti cu recunostinta!"
"Dragul meu, stiu ca nu iti plac astfel de lucruri, dar vrei te rog sa-mi faci placerea si sa vi cu mine pana in camera sa tii arat?".
    Si asa cum sotia intampina cu un zambet si sotul are datoria sa faca placerile sotiei chiar daca nu ii convin mereu.
    Sotul a urmat-o, iar cand au ajuns in camera, sotia a dat cearceaful la o parte, spunand:
"Acestia sunt!"
 Atunci sotul a imbratisat-o si i-a zis:
"Multumesc Domnului pentru ca mi-a dat o astfel de sotie...!"


                 "Multumiti lui Dumnezeu pentru toate lucrurile; caci aceasta este voia lui Dumnezeu, in Hristos Isus, cu privire la voi."   1 Tesaloniceni 5:18

5 comentarii:

  1. Love&happiness5 iunie 2012 la 11:58

    Imi place sa cred ca nu compari o pereche de cercei cu 'o pereche de copii', cu suflet! Cand Dumnezeu iti da un obstacol se asteapta sa inveti di el. Atat. Sa inveti. Nu sa fi ipocrit si sa nu iti recunosti suferinta, sa ascunzi durerea si sa lasi impresia ca nu te afecteaza ca sa 'fii un exemplu de om puternic', ca 'Stie Dumnezeu de ce mi-a dat probleme asta'. El stie, dar si tu trebuie sa stii de ce, ca asta e scopul ei, sa te invete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta nu as compara o pereche de cercei cu "o pereche de copii". In acest exemplu expus, este urmarita multumirea. Privind dintr-un singur unghi.
      Intr'adevar suferinta nu se exclude, desi in acest exemplu nu s-a pus accentul pe ea. Insa, pe aceasta cale a vietii cu Domnul, invatam ca suferinta (din partea Domnului), este spre slava Numelui Lui, si desi e greu, sa inaintam prin credinta fiind multumitori Lui pentru toate binecuvantarile de care avem parte, odata in bucuria imediata, altadata printr'o bucurie viitoare ce trebuie sa treaca intai prin cuptorul aprins; ca aurul trecut prin foc...acestea urmarind desavarsirea noastra :)
      Noi nu suntem chemati sa ii cerem socoteala Domnului,desi deseori punem intrebarea "de ce?", daca vrem sa invatam... mergem inaintea Lui urmarind "pentru ce" este asa:)

      Ștergere
  2. love and happiness11 iulie 2012 la 18:27

    Nu ai inteles... Inca. Dar o vei face si o sa aflii care sunt lucrurile cu adevarat de pret pe care ti le da Dumnezeu. Succes si fericire!

    RăspundețiȘtergere
  3. sincer da, nu stiu exact la ce te referi tu. Poate, daca vrei, mi-ai putea spune exact ceea ce ai vrea sa imi transmiti. Dar de un lucru sunt sigura. Cel mai de pret lucru pe care Il pot avea din partea Lui pe acest pamant, este MANTUIREA ce mi-a dat-o prin moartea Sa pe cruce.. El a murit pt mine ca eu pacatoasa sa fiu iertata si pe viitor, sa am parte de o vesnicie cu El:) ceva mai de pret decat asta nu exista...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sotul meu s-a intors!!! După 1 an de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii și viața mea a fost spulberată. Am vrut să termin, aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost rupt emoțional în tot acest timp și viața pare fără sens. Într-o zi fidelă, în timp ce navigam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre Dr DAWN. Unii au mărturisit că și-a adus înapoi fostul, alții au mărturisit că restaurează uterul și vindecă afecțiunile cu ierburi. Pe mine m-a interesat mai mult împăcarea cu soțul meu, pe care dr. DAWN a făcut posibilă aducerea soțului meu înapoi în 3 zile. Acum soțul meu s-a întors și de atunci trăim fericiți. Toate mulțumim Dr. DAWN. Aici, las contactul lui pentru toată lumea. Căci are orice fel de provocări,
    E-mail ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere