marți, 12 iunie 2012

Stim sa pretuim?

        In ultimul timp... uitam ce inseamna sa pretuim pentru ca ne intereseaza foarte mult propria persoana, uitam sa vedem binecuvantarea de langa noi... uitam sa privim plini de iubire, uitam sa impartasim iubire....
        Cat esti dispus sa renunti la ceea ce ai pentru cel de langa tine?... Te uiti la cat poti da deoparte incat sa poti ramane cu ceva?...atunci asta nu este pretuire, sacrificiu... In primul rand fi un frate, apoi un adevarat prieten. Iubeste dand tot... Iubeste, chiar daca risti sa fii ranit..., macar iubirea ta a fost sincera si odata va observa...
           E greu sa renunti la ceea ce voiai sa pastrezi.....
                                                   Iubirea este o adevarata provocare... Stim sa iubim?
                .... Simti cand esti iubit chiar daca totul e rece?



1Corinteni 13:13
 "Acum ar raman acestea trei: Credinta, Nadejdea si Dragostea. Dar cea mai mare dintre ele este  DRAGOSTEA!"

                      Definitia IUBIRII
                                           Petru Dugulescu

Iubirea e ce poti sa dai
ce-astepti in schimb e lacomie
cand dai iti strangi comori in Rai
cand ceri esti sluga cu simbrie.

Iubirea e ce poti sa faci
pt vrajmas si pentru frate
sa rabzi, sa suferi, si sa taci
cand ti se face-o nedreptate.

E suflet de copil curat
in care nu mocneste ura
e locu-n care niciodat'
invidia nu-si cerne zgura.

Iubirea-i rana sangerand
Si intrebare ce te mira
Cum, cei ce I-am hranit pe rand,
Ei tot pe rand Ma rastignira!

E mila ce-o parcurgi pe jos
povara fara murmur dusa.
Iubirea e obrazu-ntors
si haina demnitatii smulsa

Iubirea-i zambetul cel pui
pe fata celui ce suspina
cand crucea altuia o sui
si-aprinzi in noapte o lumina

Iubirea este bobul bun
Care rodeste doar cand moare
E investitia de acum
Intr-o recolta viitoare.

3 comentarii:

  1. "Iubirea este bobul bun
    Care rodeste doar cand moare
    E investitia de acum
    Intr-o nadejde viitoare
    .....
    Iubirea e ce poti sa dai
    Ce-astepti in schimb... e lacomie
    .....
    Iubirea-i rana sangerand
    Si intrebare ce te mira
    ¡Cum, cei ce I-am hranit pe rand,
    Ei tot pe rand Ma rastignira!"
    Petru Dugulescu - definitia iubirii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pt ca mi-ai amintit de aceasta poezie. Acum am reascultat-o si cred ca este o idee foarte buna sa o pun in continuarea acestui post :)

      Ștergere
  2. Sotul meu s-a intors!!! După 1 an de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii și viața mea a fost spulberată. Am vrut să termin, aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost rupt emoțional în tot acest timp și viața pare fără sens. Într-o zi fidelă, în timp ce navigam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre Dr DAWN. Unii au mărturisit că și-a adus înapoi fostul, alții au mărturisit că restaurează uterul și vindecă afecțiunile cu ierburi. Pe mine m-a interesat mai mult împăcarea cu soțul meu, pe care dr. DAWN a făcut posibilă aducerea soțului meu înapoi în 3 zile. Acum soțul meu s-a întors și de atunci trăim fericiți. Toate mulțumim Dr. DAWN. Aici, las contactul lui pentru toată lumea. Căci are orice fel de provocări,
    E-mail ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere