joi, 21 iunie 2012

HE MAKETH NO MISTAKE


HE MAKETH NO MISTAKE

My father's way may twist and turn,
My heart may throb and ache,
But in my soul I'm glad I know,
He maketh no mistake.

My cherished plans may go astray,
My hope may fade away,
But still I'll trust the Lord to lead,
For He doeth know the way.

Though night be dark and it may seem,
That day will never break,
I'll pin my faith, my all in Him,
He maketh no mistake.

There's so much now I cannot see,
My eyesight far too dim,
But come what may, I'll simply trust
And leave it all to him.

For by and by the mist will lift,
And plain it all He'll make,
Through all the way, tho dark to me,
He made not one mistake.

Author Unknown

3 comentarii:

  1. geniala poezia! are un lirism care, desi prima data am citit-o in gand, parca era pus pe un portativ. Apoi am citit-o cu voce tare si mi-am dat seama ca o cantasem bine:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr'adevar este geniala.. de aceea am si vrut sa o impartasesc.. are si ceva aparte, m-a ajutat putin aceasta poezie intr-o anumita perioada.
      data viitoare cand ne vedem astept sa o canti :P

      Ștergere
  2. Sotul meu s-a intors!!! După 1 an de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii și viața mea a fost spulberată. Am vrut să termin, aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost rupt emoțional în tot acest timp și viața pare fără sens. Într-o zi fidelă, în timp ce navigam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre Dr DAWN. Unii au mărturisit că și-a adus înapoi fostul, alții au mărturisit că restaurează uterul și vindecă afecțiunile cu ierburi. Pe mine m-a interesat mai mult împăcarea cu soțul meu, pe care dr. DAWN a făcut posibilă aducerea soțului meu înapoi în 3 zile. Acum soțul meu s-a întors și de atunci trăim fericiți. Toate mulțumim Dr. DAWN. Aici, las contactul lui pentru toată lumea. Căci are orice fel de provocări,
    E-mail ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere